ОДСЕК ЗА ИМОВИНСКО-ПРАВНЕ ПОСЛОВЕ Општине Нови Бечеј
Шеф Одсека: ГОРАН ДОКИЋ, специјалиста струковни економиста
Контакт: 023/772-320 локал 115
Радно време: 7-15 часова
Адреса: Жарка Зрењанина 8
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
ОПИС ПОСЛА:
- Руководи радом и организује ефикасно, благовремено, стручно и законито обављање послова и задатака из делокруга Одсека;
- обавља сложене послове из области делокруга Одсека;
- прати и стара се о спровођењу важећих прописа везаних за послове из надлежности Одсека;
- врши распоред послова у Одсеку;
- израђује нацрте нормативних аката из области Одељења и Одсека;
- покреће и води управни поступак, предузима све потребне мере и радње и доноси решења и друга акта у управном поступку из области имовинско-правних послова у складу са стварном и месном надлежношћу;
- врши послове уписа права јавне својине на непокретностима у јавне књиге о евиденцији непокретности и правима на њима у складу са законом;
- спроводи поступак и доноси решење о експропријацији у складу са законом и спроводи поступак споразумевања о накнади за експроприсану непокретност;
- пружа стручну помоћ у примени закона и решавању сложених управних ствари из делокруга рада Одељења и Одсека;
- израђује решење у поступку претварања права коришћења у право својине на грађевинском земљишту уз накнаду (конверзија) и утврђивања земљишта за редовну употребу објекта у складу са законом;
- припрема нацрте аката у вези са располагањем непокретностима (објекти) у јавној својини општине (прибављање, отуђење, давање у закуп и на коришћење);
- иприпрема нацрте аката у вези са располагањем грађевинским земљиштем у јавној својини општине (прибављање, отуђење, давање у закуп и на коришћење) у складу са законом;
- израђује нацрт Програма коришћења непокретности у јавној својини општине;
- доноси првостепена решења о исељењу и пресељењу лица сходно Закону о становању и одржавању зграда;
- води регистар стамбених заједница и врши регистрацију стамбених заједница и управника;
- обавља послове израде брисовних дозвола;
- води евиденцију станова у дугорочном откупу и врши ревалоризацију рата откупа;
- утврђује стање непокретности у јавној својини општине, предлаже намену и начин одржавања тих непокретности;
- врши послове утврђивања имовинских стања за привредна друштва над којима је окончан стечајни поступак по захтеву Републичке Дирекције за имовину РС;
- врши стручне и административне послове у вези преузимања на коришћење или у својину имовине привредних друштава над којима је окончан стечајни поступак;
- врши послове који се односе на утврђивање стања бројила за електричну енергију, гас и воду у објектима у јавној својини општине;
- води посебну евиденцију непокретности у јавној својини које користи општина у складу са законом и подзаконским актима;
- води податке о непокретностима у јавној својини које истовремено користи већи број корисника, односно носилаца права коришћења, податке о површини и вредности за те непокретности у складу са законом и подзаконским актима, води јединствену евиденцију непокретности у јавној својини општине коју чине: подаци из посебне евиденције корисника, односно носилаца права коришћења на непокретностима у јавној својини општине, подаци из посебне евиденције непокретности које користи општина, подаци из посебне евиденције непокретности у јавној својини општине;
- врши административне послове у вези са располагањем непокретностима у јавној својини општине (прибављање, отуђење, давање у закуп и на коришћење);
- врши административне послове у вези са раполагањем грађевинским земљиштем у јавној својини општине (прибављање, отуђење, давање у закуп и на коришћење) у складу са законом;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране од стране начелника Општинске управе или начелника Одељења.
У Одсеку за имовинско - правне послове систематизују се следећа радна места:
ИМОВИНСКО - ПРАВНИ ПОСЛОВИ
Службеник:
Контакт: 023/772-320 локал
Радно време: 7-15 часова
Адреса: Жарка Зрењанина 8
е-маил:
ОПИС ПОСЛА:
- Врши стручне и административне послове у вези Закона о враћању утрина и пашњака селима на коришћење;
- обавља административне послове везане за повраћај пољопривредног земљишта у складу са законом;
- води посебну евиденцију непокретности у јавној својини које користи општина у складу са законом и подзаконским актима;
- води податке о непокретностима у јавној својини које истовремено користи већи број корисника, односно носилаца права коришћења, податке о површини и вредности за те непокретности у складу са законом и подзаконским актима;
- води јединствену евиденцију непокретности у јавној својини општине коју чине: подаци из посебне евиденције корисника, односно носилаца права коришћења на непокретностима у јавној својини општине, подаци из посебне евиденције непокретности које користи општина, подаци из посебне евиденције непокретности у јавној својини општине;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране од стране начелника Општинске управе или шефа Одсека.
АДМИНИСТРАТИВНИ ПОСЛОВИ ОДСЕКА
Службеник: МАРИЈА ПАВЛОВИЋ
Контакт: 023/772-320, локал 117
Радно време: 7-15 часова
Адреса: Жарка Зрењанина 8
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
ОПИС ПОСЛА:
- Води записнике комисија из делокруга рада Одељења и Одсека;
- води поступке вансудских поравнања по захтевима грађана за накнаду штете због уједа паса луталица;
- обавља административне послове везане за повраћај пољопривредног земљишта у складу са законом;
- води посебну евиденцију непокретности у јавној својини које користи општина у складу са законом и подзаконским актима;
- води податке о непокретностима у јавној својини које истовремено користи већи број корисника, односно носилаца права коришћења, податке о површини и вредности за те непокретности у складу са законом и подзаконским актима;
- води јединствену евиденцију непокретности у јавној својини општине коју чине: подаци из посебне евиденције корисника, односно носилаца права коришћења на непокретностима у јавној својини општине, подаци из посебне евиденције непокретности које користи општина, подаци из посебне евиденције непокретности у јавној својини општине;
- врши административне послове у вези са располагањем непокретностима (објекти) у јавној својини општине (прибављање, отуђење, давање у закуп и на коришћење);
- врши административне послове у вези са раполагањем грађевинским земљиштем у јавној својини општине (прибављање, отуђење, давање у закуп и на коришћење) у складу са законом;
- обавља послове координације са Агенцијом за борбу против корупције за органе општине;
- обавља послове везане за утврђивање статуса енергетски угроженог купца;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране од стране начелника Општинске управе и начелника Одељења или шефа Одсека.
АДМИНИСТРАТИВНО - СТРУЧНИ ПОСЛОВИ ОДСЕКА
Службеник: МИЛЕНА КРЕСОЈА
Контакт: 023/772-320 локал 117
Радно време: 7-15 часова
Адреса: Жарка Зрењанина 8
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
ОПИС ПОСЛА:
- Спроводи поступак и доноси решење о експропријацији у складу са законом и спроводи поступак споразумевања о накнади за експроприсану непокретност;
- израђује решење у поступку претварања права коришћења у право својине на грађевинском земљишту уз накнаду (конверзија) и утврђивања земљишта за редовну употребу објекта у складу са законом;
- припрема нацрте аката у вези са располагањем непокретностима (објекти) у јавној својини општине (прибављање, отуђење, давање у закуп и на коришћење);
- припрема нацрте аката у вези са располагањем грађевинским земљиштем у јавној својини општине (прибављање, отуђење, давање у закуп и на коришћење) у складу са законом;
- израђује нацрт Програма коришћења непокретности у јавној својини општине;
- доноси првостепена решења о исељењу и пресељењу лица сходно Закону о становању и одржавању зграда;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране од стране начелника Општинске управе или шефа Одсека.
РОКОВИ за доношење решења по ЗУП-у
Према члану 149. ЗАКОНА О ОПШТЕМ УПРАВНОМ ПОСТУПКУ („Службени лист СРЈ“, број 33/97 и 31/2001, „Службени лист СЦГ“, број 1/2003 – Уставна повеља и „Службени гласник РС“, број 30/2010, "Сл. гласник РС", бр. 18/2016 и 95/2018 - аутентично тумачење):
РОК ЗА ИЗДАВАЊЕ РЕШЕЊА
(1) Издавање решења је доношење и обавештавање странке о донетом решењу.
(2) Кад је поступак покренут по захтеву странке или по службеној дужности, а у интересу странке, и када се о управној ствари одлучује у поступку непосредног одлучивања, орган је дужан да изда решење најкасније у року од 30 дана од покретања поступка.
(3) Кад је поступак покренут по захтеву странке или по службеној дужности, а у интересу странке, и када се о управној ствари не одлучује у поступку непосредног одлучивања, орган је дужан да изда решење најкасније у року од 60 дана од покретања поступка.