ОДЕЉЕЊЕ ЗА ЈАВНЕ СЛУЖБЕ Општинске управе Нови Бечеј
Начелник Одељења: ИВАНА ДОБОЖАНОВ
ДУЊА МИЛАНКОВ до повратка одсутног запосленог
Контакт: 023/772-320, локал 123
Радно време: 7-15 часа
Адреса : Жарка Зрењанина број 8
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
НАЧЕЛНИК ОДЕЉЕЊА:
- Врши координацију рада јавних служби којима је оснивач општина Нови Бечеј, као и контролу рада јавних служби у делу који се финансира из буџета општине Нови Бечеј и када општина није оснивач;
- прати и стара се о спровођењеу важећих прописа везаних за предшколско, основно и средње образовање, спорт, културу, социјалну заштиту и избегла и прогнана лица и информисање, оверава њихове захтеве за плаћање и проверава усклађеност са одлуком о буџету;
- координира рад између органа јавних служби и органа општине Нови Бечеј;
- врши израду нацрта аката које доносе органи општине из делокруга одсека;
- врши координацију рада одсека;
- води Савет за миграције, Савет за популациону политику, Комисију за родну равноправност, Савет за социјалну заштиту, Савет за младе, Савет за здравље, Савет за међунационалне односе и Локални савет за запошљавање;
- издаје сагласност за употребу грба општине;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране начелника Општинске управе.
ПОСЛОВИ СОЦИЈАЛНЕ ЗАШТИТЕ, БОРАЧКО – ИНВАЛИДСКА ПИТАЊА И ПРАВА ИЗ ОБЛАСТИ ДРУШТВЕНЕ БРИГЕ О ДЕЦИ
Службеник: СНЕЖАНА ЂУКИЧИН, правник
Контакт: 023/772-320, локал 105
Радно време: 7-15 часа
Адреса : Жарка Зрењанина број 8
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
ОПИС ПОСЛА:
- На основу поднетог захтева покреће и води управни поступак, предузима све потребне мере и радње и доноси решења и друга акта у управном поступку које потписује у својству лица које је водило поступак, из области утврђивање својства војних инвалида и за признавање права на личну инвалиднину, породичну инвалиднину, материјално обезбеђење учесника НОР-а, здраствену заштиту, ортопетски додатак, цивилну инвалиднину, додатак за негу и помоћ, као и права на допунску борачку заштиту и додатак;
- издаје и оверава легитимације за повлашћену вожњу, као и објаве за бесплатну вожњу;
- обавља послове утврђивања права у вези са коришћењем бањско- климатског лечења инвалида;
- на основу поднетог захтева покреће и води управни поступак, предузима све потребне мере и радње и доноси решења и друга акта у управном поступку које потписује у својству лица које је водило поступак из области финансијске подршке породици са децом у складу са важећим прописима и то: накнаду зараде за време породиљског одсуства, одсуства са рада ради неге детета и одсуство са рада ради посебне неге детета и дечијег додатка; води прописану евиденцију;
- припрема извештаје и друге материјале у вези реализације ових права, спроводи поступак за повраћај неправилно исплаћеног износа (вансудско поравнање и поступак пред судом);
- врши дистрибуцију донетих решења корисницима;
- доноси решења и друга акта у управном поступку везана за родитељски додатак, по републичким и покрајинским прописима;
- доноси решења о остваривању права на једнократну помоћ за новорођенче, по општинској одлуци;
- води поступак и доноси решења о утврђивању права на регресирање трошкова боравка у предшколској установи за треће и четврто дете по реду рођења у породици у складу са општинском одлуком, накнаду трошкова боравка у предшколској установи за децу без родитељског старања, накнаду трошкова боравка у предшколској установу за децу ометену у развоју и накнаде трошкова боравка у предшколској установи за децу из породица који су корисници новчане социјалне помоћи;
- обавља послове спровођење општинских функција социјалне заштите;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране начелника Општинске управе.
ПОСЛОВИ СОЦИЈАЛНЕ ЗАШТИТЕ, ОБРАЗОВАЊА, БОРАЧКО - ИНВАЛИДСКА ПИТАЊА И ПОСЛОВИ ИЗ ОБЛАСТИ ДРУШТВЕНЕ БРИГЕ О ДЕЦИ
Службеник: МАРИНА ГЛИГОРИЈЕВИЋ
Контакт: 023/772-320, локал 105
Радно време: 7-15 часа
Адреса : Жарка Зрењанина број 8
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
ОПИС ПОСЛА:
Обавља послове пријема и завођења захтева за признавање родитељског и дечијег додатка, накнаде трошкова боравка у предшколској установи за децу без родитељског старања и накнаду трошкова боравка у предшколској установу за децу ометену у развоју и бесплатног боравка у предшколској установи трећег и четвртог детета, oбавља послове и предузима све потребне мере и радње из области финансијске подршке породици са децом у складу са важећим прописима и то:
- накнаду зараде за време породиљског одсуства, одсуства са рада ради неге детета и одсуство са рада ради посебне неге детета и дечијег додатка;
- води прописану евиденцију;
- припрема извештаје и друге материјале у вези реализације ових права, врши дистрибуцију донетих решења корисницима;
- доноси решења и друга акта у управном поступку везана за родитељски додатак, по републичким и покрајинским прописима;
- доноси решења о остваривању права на једнократну помоћ за новорођенче, по општинској одлуци;
- води поступак и доноси решења о утврђивању права на регресирање трошкова боравка у предшколској установи за треће и четврто дете по реду рођења у породици у складу са општинском одлуком, накнаду трошкова боравка у предшколској установи за децу без родитељског старања, накнаду трошкова боравка у предшколској установу за децу ометену у развоју и накнаде трошкова боравка у предшколској установи за децу из породица који су корисници новчане социјалне помоћи;
- обавља послове који се односе на утврђивање својства војних инвалида и за признавање права на личну инвалиднину, породичну инвалиднину, материјално обезбеђење учесника НОР-а, здраствену заштиту, ортопетски додатак, цивилну инвалиднину, додатак за негу и помоћ, као и права на допунску борачку заштиту и борачки додатак;
- издаје и оверава легитимације за повлашћену вожњу, као и објаве за бесплатну вожњу;
- обавља послове утврђивања права у вези са коришћењем бањско - климатског лечења инвалида;
- обавља послове спровођење општинских функција социјалне заштите;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране начелника Општинске управе.
ПОСЛОВИ ИЗ ОБЛАСТИ ДРУШТВЕНЕ БРИГЕ О ДЕЦИ, ОБРАЗОВАЊА, ИЗБЕГЛИХ И ПРОГНАНИХ ЛИЦА
Службеник: ЈЕЛЕНА ГЛАВАШКИ
Контакт: 023/772-320, локал 102
Радно време: 7-15 часа
Адреса : Жарка Зрењанина број 8
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
ОПИС ПОСЛА:
- Обавља послове пријема и завођења захтева за признавање родитељског и дечијег додатка, накнаде трошкова боравка у предшколској установи за децу без родитељског старања и накнаду трошкова боравка у предшколској установу за децу ометену у развоју и бесплатног боравка у предшколској установи трећег и четвртог детета;
- устројава потребну докумантацију у вези избеглих, прогнаних и расељених лица, врши њихову обраду и прослеђује их служби за утврђивање права и статуса пријављених лица;
- врши достављање решења надлежном органу за добијање избегличке легитимације;
- учествује у раду Општинског штаба за прихват и збрињавање избеглица;
- води записник и стара се о спровођењу закључака усвојених на седницама Штаба;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране начелника Општинске управе.
ПОСЛОВИ ОДБРАНЕ И ВАНРЕДНЕ СИТУАЦИЈЕ
Службеник: ДУЊА МИЛАНКОВ, Струковни специјалиста заштите од пожара и евакуације
Контакт: 023/772-320, локал 112
Радно време: 7-15 часа
Адреса : Жарка Зрењанина број 8
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
ОПИС ПОСЛА:
- Учествује у изради плана заштите и спасавања у ванредним ситуацијама и програма превентивних и оперативних мера заштите и спасавања;
- учествује у изради аката, анализа и извештаја у области ванредних ситуација;
- учествује у ажурирању плана заштите и спасавања из свог делокруга рада;
- прати стање у области ванредних ситуацијаи предлаже потребне мере за решавање проблема у наведеној области;
- прати и спроводи прописе из области ванредних ситуација;
- прати опасности из свог делокруга рада и предлаже предузимање превентивних и оперативних мера за смањење ризика од елементарних и других несрећа;
- учествује у изради процене угрожености за територију општине;
- сарађује у области ванредних ситуација са државним органима, градовима и општинама привредним друштвима и другим правним лицима;
- припрема материјале из области ванредних ситуација за Скупштину општине, председника општине, Општинског већа и началника Општинске управе;
- обавља послове везане за израду плана одбране општине, у складу са одредбама Закона о одбрани и других пратећих прописа који регулишу ову област и координира и усклађује наведене послове са установама, јавним предузећима, привредним друштвима, другим правним лицима и предузетницима;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране начелника Општинске управе или шефа Одсека.
РОКОВИ за доношење решења по ЗУП-у
Према члану 145. ЗАКОНА О ОПШТЕМ УПРАВНОМ ПОСТУПКУ („Сл. гласник РС“, бр. 18/2016 и 95/2018 - аутентично тумачење):
РОК ЗА ИЗДАВАЊЕ РЕШЕЊА
(1) Издавање решења је доношење и обавештавање странке о донетом решењу.
(2) Кад је поступак покренут по захтеву странке или по службеној дужности, а у интересу странке, и када се о управној ствари одлучује у поступку непосредног одлучивања, орган је дужан да изда решење најкасније у року од 30 дана од покретања поступка.
(3) Кад је поступак покренут по захтеву странке или по службеној дужности, а у интересу странке, и када се о управној ствари не одлучује у поступку непосредног одлучивања, орган је дужан да изда решење најкасније у року од 60 дана од покретања поступка.