СЛУЖБА ЗА СКУПШТИНСКЕ ПОСЛОВЕ И ПОСЛОВЕ ИЗВРШНИХ ОРГАНА Општине Нови Бечеј
Секретар Скупштине: ВАЛЕНТИНА ВЛАШКАЛИН, дипл. правник
Контакт: 023/772-320, локал 128
Радно време: 7-15 часова
Адреса: Жарка Зрењанина 8
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
-
обављање стручних и организациних послова у вези припремања седница органа општине и њихових радних тела, израду нацрта аката који се доносе на седницама, обраду аката усвојених на овим седницама и проверу усаглашености нормаивних аката (одлука, решења и закључака) које доноси председник општине, скупштина и општинско веће са законом и другим прописима, сређивање, евидентирање и чување изворних аката и докумената о раду на овим седницама, пружање стручне помоћи одборницима и одборничким групама у изради предлога које подносе органима општине, прибављање одговора и обавештења које одборници траже, представке и предлоге грађана, издаје „Службени лист општине Нови Бечеј“, даје тумачења и мишљења Председнику општине, председнику Скупштине и њиховим заменицима и послове везанe за Агенцију за борбу против корупције, као и обављање свих других стручних, правних и нормативних послова органа општине. Обављање послова, пријема телефонских позива и позивање телефонских бројева за потребе председника општине и Скупштине општине, заменика председника општине, начелника Општинске управе и помоћнике председника општине и евидентирање порука за њих, примање и слање поруке телефаксом, издавање налога за коришћење путничких возила.
ПОСЛОВИ ИЗРАДЕ НОРМАТИВНИХ АКАТА ЗА ОРГАНЕ ОПШТИНЕ
Службеник:
Контакт: 023/772-320
Радно време: 7-15 часова
Адреса: Жарка Зрењанина 8
е-маил:
ОПИС ПОСЛА:
- Израђује нацрте аката органа општине;
- прати прописе и даје иницијативу за усаглашавање аката или доношење нових аката органа општине у складу са законом;
- обавља проверу усаглашености аката органа општине са прописима;
- по захтеву органа општине испитује да ли за доношења одређених аката у важећим прописима постоји ваљани правни основ;
- врши правно техничку обраду аката донетих на седници (другостепена решења у управном поступку) Општинског већа и припрема их за потписивање и објављивање;
- сачињава нацрт програма рада и нацрт извештаја о раду Општинског већа и одређених радних тела;
- пружа стручну и другу помоћ члановима већа и комисија у вршењу њихових дужности;
- по потреби обавља стручне и административне послове за радна тела Општинског већа, председника општине и начелника Општинске управе;
- израђује текст јавних огласа и конкурса за доделу средстава удружењима грађана и израђује уговоре за потписивање након спроведених огласа и конкурса;
- израђује уговоре након спроведене лицитације закупа површине јавне намене за продају хране и пића у време манифестације госпојина;
- израђује извештаје са јавних расправа;
- израђује службени лист и регистар службеног листа општине;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране начелника Општинске управе или секретара Скупштине општине.
АДМИНИСТРАТИВНИ СЕКРЕТАР СКУПШТИНЕ И ОПШТИНСКОГ ВЕЋА
Службеник: ВЕСНА ПЕЈИН
Контакт: 023/772-320, локал 128
Радно време: 7-15 часова
Адреса: Жарка Зрењанина 8
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
ОПИС ПОСЛА:
- Обавља мање сложене aдминистративно техничке послове за Скупштину и Општинско веће;
- води записнике на седницама;
- обавља секретарске послове за функционере Скупштине и Општинског већа који се односе на пријем странака и успостављање телефонских веза;
- евидентира предмете; стара се о интерним роковима за решавање предмета и о достави службених аката и материјала;
- прима пошту и телефонске позиве грађана за интервенцију;
- умножава материјале за седнице Скупштине и Општинског већа;
- ковертира позиве и материјале за седнице Скупштине и Општинског већа;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране начелника Општинске управе или секретара Скупштине општине.
АДМИНИСТРАТИВНИ ПОСЛОВИ ПРЕДСЕДНИКА ОПШТИНЕ, ЗАМЕНИКА ПРЕДСЕДНИКА ОПШТИНЕ И НАЧЕЛНИКА ОПШТИНСКЕ УПРАВЕ
Службеник: ЛИДИЈА ЈОСИМОВИЋ
Контакт: 023/772-320, локал 121
Радно време: 7-15 часова
Адреса: Жарка Зрењанина 8
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
ОПИС ПОСЛА:
- Обавља послове везане за несметан рад председника општине, заменика председника општине и начелника општинске управе;
- израђује нацрте аката за њих;
- обавља послове административно-техничког карактера у вези седница и састанака које они организују;
- прима пошту и друге материјале упућене њима;
- саставља дописе и поднеске за њих;
- врши отпремање списа и материјала путем писарнице Општинске управе;
- обавља телефонске разговоре и заказује састанке председника општине, заменика председника и начелника Општинске управе са трећим лицима;
- стара се о њиховом послужењу и његових гостију;
- води евиденцију о коришћењу путничких возила и издаје путне налоге за исте;
- врши послове превођења са српског на мађарски језик или обрнуто;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг овог радног места или му буду одређени од стране председника општине, заменика председника општине, начелника Општинске управе или секретара Скупштине општине.
АДМИНИСТРАТИВНИ ПОСЛОВИ ПРЕДСЕДНИКА ОПШТИНЕ, ЗАМЕНИКА ПРЕДСЕДНИКА ОПШТИНЕ И НАЧЕЛНИКА ОПШТИНСКЕ УПРАВЕ
Службеник: СМИЉАНА ШЉАПИЋ
Контакт: 023/772-320, локал 117
Радно време: 7-15 часова
Адреса: Жарка Зрењанина 8
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
ОПИС ПОСЛА:
- обавља послове везане за несметан рад председника општине, заменика председника општине и начелника општинске управе;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг овог радног места или обавља послове административно-техничког карактера у вези седница и састанака које они организују;
- прима пошту и друге материјале упућене њима;
- саставља дописе и поднеске за потребе председника општине, заменика председника општине и начелника Општинске управе, врши отпремање списа и материјала путем писарнице Општинске управе;
- обавља телефонске разговоре и заказује састанке председника општине, заменика председника и начелника Општинске управе са трећим лицима;
- стара се о послужењу председника општине, заменика председника општине и начелника Општинске управе и његових гостију;
- води евиденцију о коришћењу путничких возила и издаје путне налоге за исте;
- води предмете по захтеву за информације од јавног значаја;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг овог радног места или му буду одређени од стране начелника Oпштинске управе или секретара Скупштине општине.
РОКОВИ за доношење решења по ЗУП-у
Према члану 145. ЗАКОНА О ОПШТЕМ УПРАВНОМ ПОСТУПКУ („Сл. гласник РС“, бр. 18/2016 и 95/2018 - аутентично тумачење):
РОК ЗА ИЗДАВАЊЕ РЕШЕЊА
(1) Издавање решења је доношење и обавештавање странке о донетом решењу.
(2) Кад је поступак покренут по захтеву странке или по службеној дужности, а у интересу странке, и када се о управној ствари одлучује у поступку непосредног одлучивања, орган је дужан да изда решење најкасније у року од 30 дана од покретања поступка.
(3) Кад је поступак покренут по захтеву странке или по службеној дужности, а у интересу странке, и када се о управној ствари не одлучује у поступку непосредног одлучивања, орган је дужан да изда решење најкасније у року од 60 дана од покретања поступка.