ГРУПА ЗА ПОСЛОВЕ ПИСАРНИЦЕ Општине Нови Бечеј
Руководилац Групе и заменик матичара: НАДА СЕКУЛИЋ
Контакт: 023/772-320, локал 132
Радно време: 7-15 часова
Адреса: Жарка Зрењанина 8
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
ОПИС ПОСЛА:
- руководи радом и организује ефикасно, благовремено, стручно и законито обављање послова и задатака из делокруга Групе;
- обавља послове из делокруга Групе;
- прати и стара се о спровођењу важећих прописа везаних за послове из надлежности Групе;
- врши распоред послова у Групи;
- координира са осталим органима, одељењима, одсецима и групама у вези организовања послова писарнице и архиве;
- обавља административне и техничке послове пријема и експедовања поште за органе општине у складу са прописима о канцеларијском пословању;
- распоређује и доставља акта, предмете, рачуне, службене листове и публикације у рад органима општине;
- обавља административне и техничке послове завођења предмета и достављање истих обрађивачима предмета;
- обавља административне и техничке послове архивирања решених предмета, одлагања и развођења аката;
- води архивску књигу и препис архивске књиге доставља надлежном архиву;
- стара се о правилном смештају, чувању архивске грађе;
- обавља послове излучивања безвредног регистраторског материјала из архивског депоа по протеку рока чувања;
- издаје преписа решења и предмета из архиве на реверс;
- припрема извештај о стању на решавању управних предмета на прописаним обрасцима, води посебну евиденцију о штамбиљима, печатима и жиговима органа општине, води архивску књигу;
- по потреби обавља послове заменика матичара
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране начелника Општинске управе или Одељења.
ПОСЛОВИ ПИСАРНИЦЕ И АРХИВЕ
Службеник: СИМОНА КОРОВЉЕВ
Контакт: 023/772-320, локал 132
Радно време: 7-15 часова
Адреса: Жарка Зрењанина 8
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
ОПИС ПОСЛА:
- обавља административне и техничке послове пријема и експедовања поште за органе општине у складу са прописима о канцеларијском пословању;
- распоређује и доставља акта, предмете, рачуне, службене листове и публикације у рад органима општине;
- обавља административне и техничке послове завођења предмета и достављање истих обрађивачима предмета;
- обавља административне и техничке послове архивирања решених предмета, одлагања и развођења аката;
- води архивску књигу и препис архивске књиге доставља надлежном архиву;
- стара се о правилном смештају, чувању архивске грађе;
- обавља послове излучивања безвредног регистратурског материјала из архивског депоа по протеку рока чувања;
- издаје преписе решења и предмета из архиве на реверс;
- припрема извештај о стању на решавању управних предмета на прописаним обрасцима, води посебну евиденцију о штамбиљима, печатима и жиговима органа општине, води архивску књигу;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране начелника Општинске управе или шефа Одељења.
РОКОВИ за доношење решења по ЗУП-у
Према члану 145. ЗАКОНА О ОПШТЕМ УПРАВНОМ ПОСТУПКУ („Сл. гласник РС“, бр. 18/2016 и 95/2018 - аутентично тумачење):
РОК ЗА ИЗДАВАЊЕ РЕШЕЊА
(1) Издавање решења је доношење и обавештавање странке о донетом решењу.
(2) Кад је поступак покренут по захтеву странке или по службеној дужности, а у интересу странке, и када се о управној ствари одлучује у поступку непосредног одлучивања, орган је дужан да изда решење најкасније у року од 30 дана од покретања поступка.
(3) Кад је поступак покренут по захтеву странке или по службеној дужности, а у интересу странке, и када се о управној ствари не одлучује у поступку непосредног одлучивања, орган је дужан да изда решење најкасније у року од 60 дана од покретања поступка.