ГРУПА ЗА БУЏЕТ И ТРЕЗОР Општине Нови Бечеј
Шеф Одсека за буџет, трезор и финансије: НАТАЛИЈА МИЋАНОВИЋ, дипл. економиста
Контакт: 023/772-320, локал 107
Радно време: 7-15 часова
Адреса: Жарка Зрењанина 8
е-маил: natalija.micanovic@novibecej.rs
ШЕФ ОДСЕКА:
- Руководи радом и организује ефикасно, благовремено, стручно и законито обављање послова и задатака из делокруга Службе;
- обавља послове из области делокруга Службе;
- прати и стара се о спровођењу важећих прописа везаних за послове из надлежности Службе;
- врши распоред послова у Служби;
- учествује у изради нацрта и предлога Одлуке о буџету и допунском буџету општине;
- анализира захтеве за финансирање директних и индиректних корисника буџетских средстава;
- извештава кориснике о предложеним износима примања и издатака;
- извештава кориснике о висини планираних апропријација;
- врши израду и праћење тромесечних квота, у сарадњи са запосленима у служби трезора и служби интерне контроле прати извршење буџета;
- утврђује праћење и контролу наплате прихода, на основу књиговодствених исправа;
- врши информатичку обраду насталих пословних промена ради књижења за органе управе и кориснике средстава буџета за које је то одређено Одлуком о буџету;
- израђује месечна стања и прегледе везане за буџет општине Нови Бечеј по упутствима претпостављених;
- учествује у изради завршног рачуна буџета;
- прати поштовање законских рокова припреме нацрта буџета и финансијских извештавања;
- обавља самостално сложене послове наџора над јавним предузећима основаним од стране локалне власти, а у вези примене закона у области материјално-финансијског пословања и наменског као и законитог коришћења средстава утврђених програмом рада за који је дата сагласност Скупштине општине;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране начелника Општинске управе или начелника Одељења.
ПОСЛОВИ ТРЕЗОРА И БУЏЕТА
Службеник: ДРАГАНА РАДИШИЋ
Контакт: 023/772-320 локал 107
Радно време: 7-15 часова
Адреса: Жарка Зрењанина 8
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
ОПИС ПОСЛА:
- Обавља самостално послове и то: пројекције и праћење прилива средстава на консолидовани рачун трезора и захтеве за праћење расхода (анализа готовинских токова, плана извршења буџета и сервисирање дуга);
- дефинисање тромесечних, месечних и дневних квота обавеза и плаћања;
- евидентирање преузетих обавеза;
- резервацију апропријације и квоте за плаћање;
- прати извршење уговора о јавној набавци;
- припрема примљених исправних фактура за плаћање и праћење рокова за плаћање;
- води евиденцију достављених захтева за сваког корисника и координира рад са корисницима буџета;
- прати и контролише приливе средстава по основу одобрених позајмица, односно одливе средстава по основу враћања позајмица;
- прати календар и учествује у изради завршног рачуна КРТ-а;
- врши проверу примене закона у погледу поштовања правила интерне контроле;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране начелника Општинске управе или начелника Одељења.
ПОСЛОВИ ТРЕЗОРА И БУЏЕТА
Службеник: ДЕЈАНА МАЦУРА
Контакт: 023/772-320 локал 107
Радно време: 7-15 часова
Адреса: Жарка Зрењанина 8
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
ОПИС ПОСЛА:
-
Обавља мање сложене послове уз надзор предпостављеног и то: пројекције и праћење прилива средстава на консолидовани рачун трезора и захтеве за праћење расхода (анализа готовинских токова, плана извршења буџета и сервисирање дуга); дефинисање тромесечних, месечних и дневних квота обавеза и плаћања;
-
евидентирање преузетих обавеза; резервацију апропријације и квоте за плаћање;
-
прати извршење уговора о јавној набавци;
-
припрема примљених исправних фактура за плаћање и праћење рокова за плаћање; води евиденцију достављених захтева за сваког корисника и координира рад са корисницима буџета;
-
прати и контролише приливе средстава по основу одобрених позајмица, односно одливе средстава по основу враћања позајмица;
-
обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране начелника Општинске управе или начелника Одељења.
ПОСЛОВИ ТРЕЗОРА
Службеник: ЈОВАНА ЦВИЈАНОВИЋ
Контакт: 023/772-320 локал 107
Радно време: 7-15 часова
Адреса: Жарка Зрењанина 8
е-маил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
ОПИС ПОСЛА:
- Обавља мање сложене послове, у координацији са запосленим који обавља сложеније послове трезора и то: води главну књигу трезора, пројекције и праћење прилива на консолидовани рачун трезора и захтеве за праћење расхода, води евиденцију достављених захтева за сваког корисника;
- припрема примљених исправних фактура за плаћање и праћење рокова за плаћање;
- обавља и друге послове који по својој природи спадају у делокруг рада овог радног места или му буду одређени од стране начелника Општинске управе или начелника Одељења.
РОКОВИ за доношење решења по ЗУП-у
Према члану 149. ЗАКОНА О ОПШТЕМ УПРАВНОМ ПОСТУПКУ („Службени лист СРЈ“, број 33/97 и 31/2001, „Службени лист СЦГ“, број 1/2003 – Уставна повеља и „Службени гласник РС“, број 30/2010, "Сл. гласник РС", бр. 18/2016 и 95/2018 - аутентично тумачење):
РОК ЗА ИЗДАВАЊЕ РЕШЕЊА
(1) Издавање решења је доношење и обавештавање странке о донетом решењу.
(2) Кад је поступак покренут по захтеву странке или по службеној дужности, а у интересу странке, и када се о управној ствари одлучује у поступку непосредног одлучивања, орган је дужан да изда решење најкасније у року од 30 дана од покретања поступка.
(3) Кад је поступак покренут по захтеву странке или по службеној дужности, а у интересу странке, и када се о управној ствари не одлучује у поступку непосредног одлучивања, орган је дужан да изда решење најкасније у року од 60 дана од покретања поступка.