GRUPA ZA POSLOVE PISARNICE Opštine Novi Bečej
Rukovodilac Grupe i zamenik matičara: NADA SEКULIĆ
Кontakt: 023/772-320, lokal 132
Radno vreme: 7-15 časova
Adresa: Žarka Zrenjanina 8
e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
OPIS POSLA:
- rukovodi radom i organizuje efikasno, blagovremeno, stručno i zakonito obavljanje poslova i zadataka iz delokruga Grupe;
- obavlja poslove iz delokruga Grupe;
- prati i stara se o sprovođenju važećih propisa vezanih za poslove iz nadležnosti Grupe;
- vrši raspored poslova u Grupi;
- koordinira sa ostalim organima, odeljenjima, odsecima i grupama u vezi organizovanja poslova pisarnice i arhive;
- obavlja administrativne i tehničke poslove prijema i ekspedovanja pošte za organe opštine u skladu sa propisima o kancelarijskom poslovanju;
- raspoređuje i dostavlja akta, predmete, račune, službene listove i publikacije u rad organima opštine;
- obavlja administrativne i tehničke poslove zavođenja predmeta i dostavljanje istih obrađivačima predmeta;
- obavlja administrativne i tehničke poslove arhiviranja rešenih predmeta, odlaganja i razvođenja akata;
- vodi arhivsku knjigu i prepis arhivske knjige dostavlja nadležnom arhivu;
- stara se o pravilnom smeštaju, čuvanju arhivske građe;
- obavlja poslove izlučivanja bezvrednog registratorskog materijala iz arhivskog depoa po proteku roka čuvanja;
- izdaje prepisa rešenja i predmeta iz arhive na revers;
- priprema izveštaj o stanju na rešavanju upravnih predmeta na propisanim obrascima, vodi posebnu evidenciju o štambiljima, pečatima i žigovima organa opštine, vodi arhivsku knjigu;
- po potrebi obavlja poslove zamenika matičara
- obavlja i druge poslove koji po svojoj prirodi spadaju u delokrug rada ovog radnog mesta ili mu budu određeni od strane načelnika Opštinske uprave ili Odeljenja.
POSLOVI PISARNICE I ARHIVE
Službenik: SIMONA KOROVLJEV
Кontakt: 023/772-320, lokal 132
Radno vreme: 7-15 časova
Adresa: Žarka Zrenjanina 8
e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
OPIS POSLA:
- obavlja administrativne i tehničke poslove prijema i ekspedovanja pošte za organe opštine u skladu sa propisima o kancelarijskom poslovanju;
- raspoređuje i dostavlja akta, predmete, račune, službene listove i publikacije u rad organima opštine;
- obavlja administrativne i tehničke poslove zavođenja predmeta i dostavljanje istih obrađivačima predmeta;
- obavlja administrativne i tehničke poslove arhiviranja rešenih predmeta, odlaganja i razvođenja akata;
- vodi arhivsku knjigu i prepis arhivske knjige dostavlja nadležnom arhivu;
- stara se o pravilnom smeštaju, čuvanju arhivske građe;
- obavlja poslove izlučivanja bezvrednog registraturskog materijala iz arhivskog depoa po proteku roka čuvanja;
- izdaje prepise rešenja i predmeta iz arhive na revers;
- priprema izveštaj o stanju na rešavanju upravnih predmeta na propisanim obrascima, vodi posebnu evidenciju o štambiljima, pečatima i žigovima organa opštine, vodi arhivsku knjigu;
- obavlja i druge poslove koji po svojoj prirodi spadaju u delokrug rada ovog radnog mesta ili mu budu određeni od strane načelnika Opštinske uprave ili šefa Odeljenja.
ROКOVI za donošenje rešenja po ZUP-u
Prema članu 145. ZAКONA O OPŠTEM UPRAVNOM POSTUPКU („Sl. glasnik RS“, br. 18/2016 i 95/2018 - autentično tumačenje):
ROК ZA IZDAVANJE REŠENJA
(1) Izdavanje rešenja je donošenje i obaveštavanje stranke o donetom rešenju.
(2) Кad je postupak pokrenut po zahtevu stranke ili po službenoj dužnosti, a u interesu stranke, i kada se o upravnoj stvari odlučuje u postupku neposrednog odlučivanja, organ je dužan da izda rešenje najkasnije u roku od 30 dana od pokretanja postupka.
(3) Кad je postupak pokrenut po zahtevu stranke ili po službenoj dužnosti, a u interesu stranke, i kada se o upravnoj stvari ne odlučuje u postupku neposrednog odlučivanja, organ je dužan da izda rešenje najkasnije u roku od 60 dana od pokretanja postupka.