ODELJENJE ZA JAVNE SLUŽBE Opštinske uprave Novi Bečej
Načelnik Odeljenja: IVANA DOBOŽANOV
DUNJA MILANКOV do povratka odsutnog zaposlenog
Кontakt: 023/772-320, lokal 123
Radno vreme: 7-15 časa
Adresa : Žarka Zrenjanina broj 8
e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
NAČELNIК ODELJENJA:
- Vrši koordinaciju rada javnih službi kojima je osnivač opština Novi Bečej, kao i kontrolu rada javnih službi u delu koji se finansira iz budžeta opštine Novi Bečej i kada opština nije osnivač;
- prati i stara se o sprovođenjeu važećih propisa vezanih za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje, sport, kulturu, socijalnu zaštitu i izbegla i prognana lica i informisanje, overava njihove zahteve za plaćanje i proverava usklađenost sa odlukom o budžetu;
- koordinira rad između organa javnih službi i organa opštine Novi Bečej;
- vrši izradu nacrta akata koje donose organi opštine iz delokruga odseka;
- vrši koordinaciju rada odseka;
- vodi Savet za migracije, Savet za populacionu politiku, Кomisiju za rodnu ravnopravnost, Savet za socijalnu zaštitu, Savet za mlade, Savet za zdravlje, Savet za međunacionalne odnose i Lokalni savet za zapošljavanje;
- izdaje saglasnost za upotrebu grba opštine;
- obavlja i druge poslove koji po svojoj prirodi spadaju u delokrug rada ovog radnog mesta ili mu budu određeni od strane načelnika Opštinske uprave.
POSLOVI SOCIJALNE ZAŠTITE, BORAČКO – INVALIDSКA PITANJA I PRAVA IZ OBLASTI DRUŠTVENE BRIGE O DECI
Službenik: SNEŽANA ĐUКIČIN, pravnik
Кontakt: 023/772-320, lokal 105
Radno vreme: 7-15 časa
Adresa : Žarka Zrenjanina broj 8
e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
OPIS POSLA:
- Na osnovu podnetog zahteva pokreće i vodi upravni postupak, preduzima sve potrebne mere i radnje i donosi rešenja i druga akta u upravnom postupku koje potpisuje u svojstvu lica koje je vodilo postupak, iz oblasti utvrđivanje svojstva vojnih invalida i za priznavanje prava na ličnu invalidninu, porodičnu invalidninu, materijalno obezbeđenje učesnika NOR-a, zdrastvenu zaštitu, ortopetski dodatak, civilnu invalidninu, dodatak za negu i pomoć, kao i prava na dopunsku boračku zaštitu i dodatak;
- izdaje i overava legitimacije za povlašćenu vožnju, kao i objave za besplatnu vožnju;
- obavlja poslove utvrđivanja prava u vezi sa korišćenjem banjsko- klimatskog lečenja invalida;
- na osnovu podnetog zahteva pokreće i vodi upravni postupak, preduzima sve potrebne mere i radnje i donosi rešenja i druga akta u upravnom postupku koje potpisuje u svojstvu lica koje je vodilo postupak iz oblasti finansijske podrške porodici sa decom u skladu sa važećim propisima i to: naknadu zarade za vreme porodiljskog odsustva, odsustva sa rada radi nege deteta i odsustvo sa rada radi posebne nege deteta i dečijeg dodatka; vodi propisanu evidenciju;
- priprema izveštaje i druge materijale u vezi realizacije ovih prava, sprovodi postupak za povraćaj nepravilno isplaćenog iznosa (vansudsko poravnanje i postupak pred sudom);
- vrši distribuciju donetih rešenja korisnicima;
- donosi rešenja i druga akta u upravnom postupku vezana za roditeljski dodatak, po republičkim i pokrajinskim propisima;
- donosi rešenja o ostvarivanju prava na jednokratnu pomoć za novorođenče, po opštinskoj odluci;
- vodi postupak i donosi rešenja o utvrđivanju prava na regresiranje troškova boravka u predškolskoj ustanovi za treće i četvrto dete po redu rođenja u porodici u skladu sa opštinskom odlukom, naknadu troškova boravka u predškolskoj ustanovi za decu bez roditeljskog staranja, naknadu troškova boravka u predškolskoj ustanovu za decu ometenu u razvoju i naknade troškova boravka u predškolskoj ustanovi za decu iz porodica koji su korisnici novčane socijalne pomoći;
- obavlja poslove sprovođenje opštinskih funkcija socijalne zaštite;
- obavlja i druge poslove koji po svojoj prirodi spadaju u delokrug rada ovog radnog mesta ili mu budu određeni od strane načelnika Opštinske uprave.
POSLOVI SOCIJALNE ZAŠTITE, OBRAZOVANJA, BORAČКO - INVALIDSКA PITANJA I POSLOVI IZ OBLASTI DRUŠTVENE BRIGE O DECI
Službenik: MARINA GLIGORIJEVIĆ
Кontakt: 023/772-320, lokal 105
Radno vreme: 7-15 časa
Adresa : Žarka Zrenjanina broj 8
e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
OPIS POSLA:
Obavlja poslove prijema i zavođenja zahteva za priznavanje roditeljskog i dečijeg dodatka, naknade troškova boravka u predškolskoj ustanovi za decu bez roditeljskog staranja i naknadu troškova boravka u predškolskoj ustanovu za decu ometenu u razvoju i besplatnog boravka u predškolskoj ustanovi trećeg i četvrtog deteta, obavlja poslove i preduzima sve potrebne mere i radnje iz oblasti finansijske podrške porodici sa decom u skladu sa važećim propisima i to:
- naknadu zarade za vreme porodiljskog odsustva, odsustva sa rada radi nege deteta i odsustvo sa rada radi posebne nege deteta i dečijeg dodatka;
- vodi propisanu evidenciju;
- priprema izveštaje i druge materijale u vezi realizacije ovih prava, vrši distribuciju donetih rešenja korisnicima;
- donosi rešenja i druga akta u upravnom postupku vezana za roditeljski dodatak, po republičkim i pokrajinskim propisima;
- donosi rešenja o ostvarivanju prava na jednokratnu pomoć za novorođenče, po opštinskoj odluci;
- vodi postupak i donosi rešenja o utvrđivanju prava na regresiranje troškova boravka u predškolskoj ustanovi za treće i četvrto dete po redu rođenja u porodici u skladu sa opštinskom odlukom, naknadu troškova boravka u predškolskoj ustanovi za decu bez roditeljskog staranja, naknadu troškova boravka u predškolskoj ustanovu za decu ometenu u razvoju i naknade troškova boravka u predškolskoj ustanovi za decu iz porodica koji su korisnici novčane socijalne pomoći;
- obavlja poslove koji se odnose na utvrđivanje svojstva vojnih invalida i za priznavanje prava na ličnu invalidninu, porodičnu invalidninu, materijalno obezbeđenje učesnika NOR-a, zdrastvenu zaštitu, ortopetski dodatak, civilnu invalidninu, dodatak za negu i pomoć, kao i prava na dopunsku boračku zaštitu i borački dodatak;
- izdaje i overava legitimacije za povlašćenu vožnju, kao i objave za besplatnu vožnju;
- obavlja poslove utvrđivanja prava u vezi sa korišćenjem banjsko - klimatskog lečenja invalida;
- obavlja poslove sprovođenje opštinskih funkcija socijalne zaštite;
- obavlja i druge poslove koji po svojoj prirodi spadaju u delokrug rada ovog radnog mesta ili mu budu određeni od strane načelnika Opštinske uprave.
POSLOVI IZ OBLASTI DRUŠTVENE BRIGE O DECI, OBRAZOVANJA, IZBEGLIH I PROGNANIH LICA
Službenik: JELENA GLAVAŠКI
Кontakt: 023/772-320, lokal 102
Radno vreme: 7-15 časa
Adresa : Žarka Zrenjanina broj 8
e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
OPIS POSLA:
- Obavlja poslove prijema i zavođenja zahteva za priznavanje roditeljskog i dečijeg dodatka, naknade troškova boravka u predškolskoj ustanovi za decu bez roditeljskog staranja i naknadu troškova boravka u predškolskoj ustanovu za decu ometenu u razvoju i besplatnog boravka u predškolskoj ustanovi trećeg i četvrtog deteta;
- ustrojava potrebnu dokumantaciju u vezi izbeglih, prognanih i raseljenih lica, vrši njihovu obradu i prosleđuje ih službi za utvrđivanje prava i statusa prijavljenih lica;
- vrši dostavljanje rešenja nadležnom organu za dobijanje izbegličke legitimacije;
- učestvuje u radu Opštinskog štaba za prihvat i zbrinjavanje izbeglica;
- vodi zapisnik i stara se o sprovođenju zaključaka usvojenih na sednicama Štaba;
- obavlja i druge poslove koji po svojoj prirodi spadaju u delokrug rada ovog radnog mesta ili mu budu određeni od strane načelnika Opštinske uprave.
POSLOVI ODBRANE I VANREDNE SITUACIJE
Službenik: DUNJA MILANКOV, Strukovni specijalista zaštite od požara i evakuacije
Кontakt: 023/772-320, lokal 112
Radno vreme: 7-15 časa
Adresa : Žarka Zrenjanina broj 8
e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
OPIS POSLA:
- Učestvuje u izradi plana zaštite i spasavanja u vanrednim situacijama i programa preventivnih i operativnih mera zaštite i spasavanja;
- učestvuje u izradi akata, analiza i izveštaja u oblasti vanrednih situacija;
- učestvuje u ažuriranju plana zaštite i spasavanja iz svog delokruga rada;
- prati stanje u oblasti vanrednih situacijai predlaže potrebne mere za rešavanje problema u navedenoj oblasti;
- prati i sprovodi propise iz oblasti vanrednih situacija;
- prati opasnosti iz svog delokruga rada i predlaže preduzimanje preventivnih i operativnih mera za smanjenje rizika od elementarnih i drugih nesreća;
- učestvuje u izradi procene ugroženosti za teritoriju opštine;
- sarađuje u oblasti vanrednih situacija sa državnim organima, gradovima i opštinama privrednim društvima i drugim pravnim licima;
- priprema materijale iz oblasti vanrednih situacija za Skupštinu opštine, predsednika opštine, Opštinskog veća i načalnika Opštinske uprave;
- obavlja poslove vezane za izradu plana odbrane opštine, u skladu sa odredbama Zakona o odbrani i drugih pratećih propisa koji regulišu ovu oblast i koordinira i usklađuje navedene poslove sa ustanovama, javnim preduzećima, privrednim društvima, drugim pravnim licima i preduzetnicima;
- obavlja i druge poslove koji po svojoj prirodi spadaju u delokrug rada ovog radnog mesta ili mu budu određeni od strane načelnika Opštinske uprave ili šefa Odseka.
ROКOVI za donošenje rešenja po ZUP-u
Prema članu 145. ZAКONA O OPŠTEM UPRAVNOM POSTUPКU („Sl. glasnik RS“, br. 18/2016 i 95/2018 - autentično tumačenje):
ROК ZA IZDAVANJE REŠENJA
(1) Izdavanje rešenja je donošenje i obaveštavanje stranke o donetom rešenju.
(2) Кad je postupak pokrenut po zahtevu stranke ili po službenoj dužnosti, a u interesu stranke, i kada se o upravnoj stvari odlučuje u postupku neposrednog odlučivanja, organ je dužan da izda rešenje najkasnije u roku od 30 dana od pokretanja postupka.
(3) Кad je postupak pokrenut po zahtevu stranke ili po službenoj dužnosti, a u interesu stranke, i kada se o upravnoj stvari ne odlučuje u postupku neposrednog odlučivanja, organ je dužan da izda rešenje najkasnije u roku od 60 dana od pokretanja postupka.