ODELJENJE ZA LOKALNU PORESKU ADMINISTRACIJU Opštine Novi Bečej
Načelnik Odeljenja zа lokаlnu poresku аdministrаciju: IVANA LAZAREVIĆ
Kontаkt: 023/772-320 , lokal 104
Rаdno vreme: 7-15 h
Adresа: Žаrkа Zrenjаninа broj 8
e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
OPIS POSLA:
- Rukovodi radom i organizuje efikasno, blagovremeno, stručno i zakonito obavljanje poslova i zadataka iz delokruga Odeljenja;
- obavlja složene poslove iz oblasti delokruga Odeljenja;
- prati i stara se o sprovođenju važećih propisa vezanih za poslove iz nadležnosti Odeljenja; vrši raspored poslova u Odeljenju;
- izrađuje nacrte normativnih akata iz oblasti Odeljenja;
- obavlja složene poslove kontrole i naplate u sledećim oblastima: pravnih lica, preduzetnika i fizičkih lica u skladu sa pozitivnim zakonskim propisima, vrši kontrolu podataka iskazanih u poreskim prijavama uz sastavljanje zapisnika i nacrta rešenja, poreza na imovinu pravnih i fizičkih lica, lokalne komunalne takse za pravna lica i preduzetnike i naknada u skladu sa zakonom;
- priprema nacrt rešenja o utvrđivanju poreske obaveze, obaveza po osnovu naknade i komunalnih taksi za koje je zakonom propisano da se utvrđuje rešenjem;
- podnosi zahtev za pokretanje poreskog prekršajnog postupka, preispituje prvostepeno rešenje, odnosno daje izjašnjenja po izjavljenim žalbama na rešenja doneta u prvostepenom postupku, vrši izradu završnog računa;
- vrši kancelarijsku i terensku kontrolu radi provere i utvrđivanja zakonitosti i pravilnosti ispunjavanja poreske obaveze i sačinjavanje zapisnika ili rešenja u slučajevima kada se utvrde nepravilnosti od uticaja za utvrđivanje visine poreske obaveze i podnosi zahteve državnim organima i organizacijama da dostavljaju činjenice do kojih su došle vršeći poslove iz svoje nadležnosti, a koje su od značaja za utvrđivanje poreske obaveze; vodi upravni postupak, vrši preispitivanje po podnetom pravnom sredstvu protiv prvostepenog rešenja u okviru nadležnosti;
- donosi rešenja o ispravci greške nastale postupanjem poreskog obveznika ili odeljenja, na pismeni zahtev stranke ili po službenoj dužnosti;
- obavlja i druge poslove koji po svojoj prirodi spadaju u delokrug rada ovog radnog mesta ili mu budu određeni od strane načelnika Opštinske uprave.
U Odeljenju za lokalnu poresku administraciju sistematizuju se sledeća radna mesta:
RAČUNOVOĐA LPA:
Službenik: IVANA SIČ-BRANKOVIĆ
Kontаkt: 023/772-320, lokаl 102
Rаdno vreme: 7-15 h
Adresа: Žаrkа Zrenjаninа broj 8
e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
OPIS POSLA:
- Vrši proveru formalne ispravnosti i potpunosti dostavljenih naloga za knjiženje pre unosa i unosi;
- obavlja manje složene poslove usaglašavanja poreske evidencije obveznika;
- proverava ispravnost analitičke kartice obveznika u smislu pravilnosti proknjiženih zaduženja i uplata;
- vrši proveru analitičkih knjiženja na osnovu kojih vrši formiranje sintetičke promene u poreskoj evidenciji, vrši ispravke neažurnosti i neispravnosti knjiženja u poreskom knjigovodstvu, učestvuje u sastavljanju godišnjeg računa javnih prihoda;
- vodi postupak po zahtevima poreskih obveznika za povraćaj i preknjižavanja poreza i drugih javnih prihoda podnetih po odredbama ZPPPA;
- obavlja poslove nadzora nad javnim preduzećima osnovanim od strane lokalne vlasti, a u vezi primene zakona u oblasti materijalno- finansijskog poslovanja i namenskog kao i zakonitog korišćenja sredstava utvrđenih programom rada za koji je data saglasnost Skupštine opštine;
- prima poreske prijave fizičkih lica, proverava njihovu formalnu ispravnost i potpunost i vrši unos primljenih i potpuno ispravnih poreskih prijava za lokalne javne prihode za koje se rešenjem utvrđuje obaveza i odgovorna je za tačnost unetih podataka;
- vrši izdavanje uverenja i potvrda o činjenicama o kojima vodi službenu evidenciju, daje obaveštenja i podatke Poreskoj upravi, javnim izvršiteljima, bankama, Centru za socijalni rad i drugim javnim ustanovama o obveznicima poreza na imovinu, obavezama i naplati, primenjuje jedinstveni poreski informacioni sistem, vodi poresko knjigovodstvo za lokalne javne prihode, obavlja i druge poslove koji po svojoj prirodi spadaju u delokrug rada ovog radnog mesta ili mu budu određeni od strane načelnika Odeljenja za lokalnu poresku administraciju ili načelnika Opštinske uprave.
POSLOVI PRIJEMA I UNOSA PRIJAVA
Službenici: GORDANA BAŠTOVANOV
DANIJELA DROBAC
Kontаkt: 023/772-320, lokаl 102
Rаdno vreme: 7-15 h
Adresа: Žаrkа Zrenjаninа broj 8
e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
OPIS POSLA:
- Prima, obrađuje i unosi podatke iz poreskih prijava za porez na imovinu fizičkih lica za koje se obaveza utvrđuje rešenjem;
- ažurira bazu podataka poreskih obveznika, bazu podataka lokalnih javnih prihoda, priprema bazu podataka za štampu rešenja o zaduženju za porez na imovinu fizičkih lica;
- organizuje i prati dostavljanje rešenja i vodi evidenciju o toku dostavljanja;
- pojedinačno unosi podatke o datumu dostavljanja rešenja o utvrđivanju poreza na imovinu fizičkih lica, učestvuje u izradi svih izveštaja u vezi utvrđivanja i kontrole poreza na imovinu fizičkih lica;
- daje obaveštenja poreskim obveznicima o stanju njihove poreske obaveze;
- prima zahteve za izdavanje uverenja o podacima iz poreskog knjigovodstva lokalnih javnih prihoda, obrađuje zahteve i priprema uverenja;
- vrši pozivanje stranaka po osnovu ugovora i rešenja o prenosu vlasništva nad objektima kod fizičkih lica dobijenih od Suda i drugih državnih organa;
- svakodnevno preuzima prijave preko E-uprave sa aplikacije notara;
- izdaje parametre za dvofaktorsku autentifikaciju, dostavlja popunjene statističke izveštaje za privatne preduzetnike;
- odgovoran je za blagovremeno, pravilno i zakonito obavljanje navedenih poslova, daje obaveštenja i podatke Poreskoj upravi, javnim izvršiteljima, bankama, Centru za socijalni rad i drugim javnim ustanovama o obveznicima poreza na imovinu, obavezama i naplati, vrši prijem i obradu zahteva za registraciju preduzetnika i promene podataka preduzetnika, prosleđivanje zahteva Agenciji za privredne registre i vođenje evidencija o primljenim zahtevima, komunikacija sa Agencijom u vezi poslova registracije preduzetnika, vrši prijem zahteva i ostale prateće dokumentacije za izdavanje taksi dozvole, donošenje rešenja o odobravanju taksi prevoza, izdavanje potvrde neophodne za registraciju taksi vozila, izdaje potvrde o stažu iz evidencije Opštinske uprave Republičkom fondu za penzijsko i invalidsko osiguranje, vodi evidenciju o svim ostvarenim prometima na teritoriji Opštine, u okviru tekuće godine na osnovu podataka dobijenih od Javnog beležnika, radi donošenja Odluke o utvrđivanju prosečnih cena kvadratnog metra nepokretnosti za utvrđivanje poreza na imovinu za narednu godinu, obavlja i druge poslove koji po svojoj prirodi spadaju u delokrug rada ovog radnog mesta ili mu budu određeni od strane načelnika Odeljenja za lokalnu poresku administraciju ili načelnika Opštinske uprave.
ROKOVI za donošenje rešenja po ZUP-u
Prema članu 145. ZAKONA O OPŠTEM UPRAVNOM POSTUPKU („Službeni list SRJ“, broj 33/97 i 31/2001, „Službeni list SCG“, broj 1/2003 – Ustavna povelja i „Službeni glasnik RS“, broj 30/2010, "Sl. glasnik RS", br. 18/2016 i 95/2018 - autentično tumačenje):
ROK ZA IZDAVANJE REŠENJA
(1) Izdаvаnje rešenjа je donošenje i obаveštаvаnje strаnke o donetom rešenju.
(2) Kаd je postupаk pokrenut po zаhtevu strаnke ili po službenoj dužnosti, а u interesu strаnke, i kаdа se o uprаvnoj stvаri odlučuje u postupku neposrednog odlučivаnjа, orgаn je dužаn dа izdа rešenje nаjkаsnije u roku od 30 dаnа od pokretаnjа postupkа.
(3) Kаd je postupаk pokrenut po zаhtevu strаnke ili po službenoj dužnosti, а u interesu strаnke, i kаdа se o uprаvnoj stvаri ne odlučuje u postupku neposrednog odlučivаnjа, orgаn je dužаn dа izdа rešenje nаjkаsnije u roku od 60 dаnа od pokretаnjа postupkа.