ODSEK ZA IMOVINSKO-PRAVNE POSLOVE Opština Novi Bečej
Šef odseka: GORAN DOKIĆ
Kontakt: 023/772-320, lokal 115
Radno vreme: 7-15 h
Adresа: Žаrkа Zrenjаninа 8
e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
ŠEF ODSEKA:
- Rukovodi radom i organizuje efikasno, blagovremeno, stručno i zakonito obavljanje poslova i zadataka iz delokruga Odseka;
- obavlja složene poslove iz oblasti delokruga Odseka;
- prati i stara se o sprovođenju važećih propisa vezanih za poslove iz nadležnosti Odseka;
- vrši raspored poslova u Odseku;
- izrađuje nacrte normativnih akata iz oblasti Odeljenja i Odseka;
- pokreće i vodi upravni postupak, preduzima sve potrebne mere i radnje i donosi rešenja i druga akta u upravnom postupku iz oblasti imovinsko-pravnih poslova u skladu sa stvarnom i mesnom nadležnošću;
- vrši poslove upisa prava javne svojine na nepokretnostima u javne knjige o evidenciji nepokretnosti i pravima na njima u skladu sa zakonom;
- sprovodi postupak i donosi rešenje o eksproprijaciji u skladu sa zakonom i sprovodi postupak sporazumevanja o naknadi za eksproprisanu nepokretnost;
- pruža stručnu pomoć u primeni zakona i rešavanju složenih upravnih stvari iz delokruga rada Odeljenja i Odseka;
- izrađuje rešenje u postupku pretvaranja prava korišćenja u pravo svojine na građevinskom zemljištu uz naknadu (konverzija) i utvrđivanja zemljišta za redovnu upotrebu objekta u skladu sa zakonom;
- priprema nacrte akata u vezi sa raspolaganjem nepokretnostima (objekti) u javnoj svojini opštine (pribavljanje, otuđenje, davanje u zakup i na korišćenje);
- priprema nacrte akata u vezi sa raspolaganjem građevinskim zemljištem u javnoj svojini opštine (pribavljanje, otuđenje, davanje u zakup i na korišćenje) u skladu sa zakonom;
- izrađuje nacrt Programa korišćenja nepokretnosti u javnoj svojini opštine;
- donosi prvostepena rešenja o iseljenju i preseljenju lica shodno Zakonu o stanovanju i održavanju zgrada;
- vodi registar stambenih zajednica i vrši registraciju stambenih zajednica i upravnika;
- obavlja poslove izrade brisovnih dozvola;
- vodi evidenciju stanova u dugoročnom otkupu i vrši revalorizaciju rata otkupa;
- utvrđuje stanje nepokretnosti u javnoj svojini opštine, predlaže namenu i način održavanja tih nepokretnosti;
- vrši poslove utvrđivanja imovinskih stanja za privredna društva nad kojima je okončan stečajni postupak po zahtevu Republičke Direkcije za imovinu RS;
- vrši stručne i administrativne poslove u vezi preuzimanja na korišćenje ili u svojinu imovine privrednih društava nad kojima je okončan stečajni postupak;
- vrši poslove koji se odnose na utvrđivanje stanja brojila za električnu energiju, gas i vodu u objektima u javnoj svojini opštine; vodi posebnu evidenciju nepokretnosti u javnoj svojini koje koristi opština u skladu sa zakonom i podzakonskim aktima;
- vodi podatke o nepokretnostima u javnoj svojini koje istovremeno koristi veći broj korisnika, odnosno nosilaca prava korišćenja, podatke o površini i vrednosti za te nepokretnosti u skladu sa zakonom i podzakonskim aktima, vodi jedinstvenu evidenciju nepokretnosti u javnoj svojini opštine koju čine: podaci iz posebne evidencije korisnika, odnosno nosilaca prava korišćenja na nepokretnostima u javnoj svojini opštine, podaci iz posebne evidencije nepokretnosti koje koristi opština, podaci iz posebne evidencije nepokretnosti u javnoj svojini opštine;
- vrši administrativne poslove u vezi sa raspolaganjem nepokretnostima u javnoj svojini opštine (pribavljanje, otuđenje, davanje u zakup i na korišćenje);
- vrši administrativne poslove u vezi sa rapolaganjem građevinskim zemljištem u javnoj svojini opštine (pribavljanje, otuđenje, davanje u zakup i na korišćenje) u skladu sa zakonom;
- obavlja i druge poslove koji po svojoj prirodi spadaju u delokrug rada ovog radnog mesta ili mu budu određeni od strane od strane načelnika Opštinske uprave ili načelnika Odeljenja.
IMOVINSKO - PRAVNI POSLOVI
Službenik:
Kontakt: 023/772-320, lokal
Radno vreme: 7-15 h
Adresа: Žаrkа Zrenjаninа 8
e-mail:
OPIS POSLA:
- Vrši stručne i administrativne poslove u vezi Zakona o vraćanju utrina i pašnjaka selima na korišćenje;
- obavlja administrativne poslove vezane za povraćaj poljoprivrednog zemljišta u skladu sa zakonom;
- vodi posebnu evidenciju nepokretnosti u javnoj svojini koje koristi opština u skladu sa zakonom i podzakonskim aktima;
- vodi podatke o nepokretnostima u javnoj svojini koje istovremeno koristi veći broj korisnika, odnosno nosilaca prava korišćenja, podatke o površini i vrednosti za te nepokretnosti u skladu sa zakonom i podzakonskim aktima;
- vodi jedinstvenu evidenciju nepokretnosti u javnoj svojini opštine koju čine: podaci iz posebne evidencije korisnika, odnosno nosilaca prava korišćenja na nepokretnostima u javnoj svojini opštine, podaci iz posebne evidencije nepokretnosti koje koristi opština, podaci iz posebne evidencije nepokretnosti u javnoj svojini opštine;
- obavlja i druge poslove koji po svojoj prirodi spadaju u delokrug rada ovog radnog mesta ili mu budu određeni od strane od strane načelnika Opštinske uprave ili šefa Odseka.
ADMINISTRATIVNI POSLOVI ODSEKA
Službenik: MARIJA PAVLOVIĆ
Kontakt: 023/772-320 локал 117
Radno vreme: 7-15 h
Adresа: Žаrkа Zrenjаninа 8
e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
OPIS POSLA:
- Vodi zapisnike komisija iz delokruga rada Odeljenja i Odseka;
- vodi postupke vansudskih poravnanja po zahtevima građana za naknadu štete zbog ujeda pasa lutalica;
- obavlja administrativne poslove vezane za povraćaj poljoprivrednog zemljišta u skladu sa zakonom;
- vodi posebnu evidenciju nepokretnosti u javnoj svojini koje koristi opština u skladu sa zakonom i podzakonskim aktima;
- vodi podatke o nepokretnostima u javnoj svojini koje istovremeno koristi veći broj korisnika, odnosno nosilaca prava korišćenja, podatke o površini i vrednosti za te nepokretnosti u skladu sa zakonom i podzakonskim aktima;
- vodi jedinstvenu evidenciju nepokretnosti u javnoj svojini opštine koju čine: podaci iz posebne evidencije korisnika, odnosno nosilaca prava korišćenja na nepokretnostima u javnoj svojini opštine, podaci iz posebne evidencije nepokretnosti koje koristi opština, podaci iz posebne evidencije nepokretnosti u javnoj svojini opštine;
- vrši administrativne poslove u vezi sa raspolaganjem nepokretnostima (objekti) u javnoj svojini opštine (pribavljanje, otuđenje, davanje u zakup i na korišćenje);
- vrši administrativne poslove u vezi sa rapolaganjem građevinskim zemljištem u javnoj svojini opštine (pribavljanje, otuđenje, davanje u zakup i na korišćenje) u skladu sa zakonom;
- obavlja poslove koordinacije sa Agencijom za borbu protiv korupcije za organe opštine;
- obavlja poslove vezane za utvrđivanje statusa energetski ugroženog kupca;
- obavlja i druge poslove koji po svojoj prirodi spadaju u delokrug rada ovog radnog mesta ili mu budu određeni od strane od strane načelnika Opštinske uprave i načelnika Odeljenja ili šefa Odseka.
ADMINISTRATIVNO - STRUČNI POSLOVI ODSEKA
Službenik: MILENA KRESOJA
Kontakt: 023/772-320 локал 117
Radno vreme: 7-15 h
Adresа: Žаrkа Zrenjаninа 8
e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
OPIS POSLA:
- Sprovodi postupak i donosi rešenje o eksproprijaciji u skladu sa zakonom i sprovodi postupak sporazumevanja o naknadi za eksproprisanu nepokretnost;
- izrađuje rešenje u postupku pretvaranja prava korišćenja u pravo svojine na građevinskom zemljištu uz naknadu (konverzija) i utvrđivanja zemljišta za redovnu upotrebu objekta u skladu sa zakonom;
- priprema nacrte akata u vezi sa raspolaganjem nepokretnostima (objekti) u javnoj svojini opštine (pribavljanje, otuđenje, davanje u zakup i na korišćenje);
- priprema nacrte akata u vezi sa raspolaganjem građevinskim zemljištem u javnoj svojini opštine (pribavljanje, otuđenje, davanje u zakup i na korišćenje) u skladu sa zakonom;
- izrađuje nacrt Programa korišćenja nepokretnosti u javnoj svojini opštine;
- donosi prvostepena rešenja o iseljenju i preseljenju lica shodno Zakonu o stanovanju i održavanju zgrada;
- obavlja i druge poslove koji po svojoj prirodi spadaju u delokrug rada ovog radnog mesta ili mu budu određeni od strane od strane načelnika Opštinske uprave ili šefa Odseka.
ROKOVI za donošenje rešenja po ZUP-u
Prema članu 145. ZAKONA O OPŠTEM UPRAVNOM POSTUPKU („Službeni list SRJ“, broj 33/97 i 31/2001, „Službeni list SCG“, broj 1/2003 – Ustavna povelja i „Službeni glasnik RS“, broj 30/2010, "Sl. glasnik RS", br. 18/2016 i 95/2018 - autentično tumačenje):
ROK ZA IZDAVANJE REŠENJA
(1) Izdаvаnje rešenjа je donošenje i obаveštаvаnje strаnke o donetom rešenju.
(2) Kаd je postupаk pokrenut po zаhtevu strаnke ili po službenoj dužnosti, а u interesu strаnke, i kаdа se o uprаvnoj stvаri odlučuje u postupku neposrednog odlučivаnjа, orgаn je dužаn dа izdа rešenje nаjkаsnije u roku od 30 dаnа od pokretаnjа postupkа.
(3) Kаd je postupаk pokrenut po zаhtevu strаnke ili po službenoj dužnosti, а u interesu strаnke, i kаdа se o uprаvnoj stvаri ne odlučuje u postupku neposrednog odlučivаnjа, orgаn je dužаn dа izdа rešenje nаjkаsnije u roku od 60 dаnа od pokretаnjа postupkа.