GRUPA ZA BUDŽET I TREZOR Opštine Novi Bečej
Šef Odseka za budžet, trezor i finansije: NATALIJA MIĆANOVIĆ, dipl. ekonomista
Кontakt: 023/772-320, lokal 107
Radno vreme: 7-15 časova
Adresa: Žarka Zrenjanina 8
e-mail: natalija.micanovic@novibecej.rs
ŠEF ODSEКA:
- Rukovodi radom i organizuje efikasno, blagovremeno, stručno i zakonito obavljanje poslova i zadataka iz delokruga Službe;
- obavlja poslove iz oblasti delokruga Službe;
- prati i stara se o sprovođenju važećih propisa vezanih za poslove iz nadležnosti Službe;
- vrši raspored poslova u Službi;
- učestvuje u izradi nacrta i predloga Odluke o budžetu i dopunskom budžetu opštine;
- analizira zahteve za finansiranje direktnih i indirektnih korisnika budžetskih sredstava;
- izveštava korisnike o predloženim iznosima primanja i izdataka;
- izveštava korisnike o visini planiranih aproprijacija;
- vrši izradu i praćenje tromesečnih kvota, u saradnji sa zaposlenima u službi trezora i službi interne kontrole prati izvršenje budžeta;
- utvrđuje praćenje i kontrolu naplate prihoda, na osnovu knjigovodstvenih isprava;
- vrši informatičku obradu nastalih poslovnih promena radi knjiženja za organe uprave i korisnike sredstava budžeta za koje je to određeno Odlukom o budžetu;
- izrađuje mesečna stanja i preglede vezane za budžet opštine Novi Bečej po uputstvima pretpostavljenih;
- učestvuje u izradi završnog računa budžeta;
- prati poštovanje zakonskih rokova pripreme nacrta budžeta i finansijskih izveštavanja;
- obavlja samostalno složene poslove nadžora nad javnim preduzećima osnovanim od strane lokalne vlasti, a u vezi primene zakona u oblasti materijalno-finansijskog poslovanja i namenskog kao i zakonitog korišćenja sredstava utvrđenih programom rada za koji je data saglasnost Skupštine opštine;
- obavlja i druge poslove koji po svojoj prirodi spadaju u delokrug rada ovog radnog mesta ili mu budu određeni od strane načelnika Opštinske uprave ili načelnika Odeljenja.
POSLOVI TREZORA I BUDŽETA
Službenik: DRAGANA RADIŠIĆ
Кontakt: 023/772-320 lokal 107
Radno vreme: 7-15 časova
Adresa: Žarka Zrenjanina 8
e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
OPIS POSLA:
- Obavlja samostalno poslove i to: projekcije i praćenje priliva sredstava na konsolidovani račun trezora i zahteve za praćenje rashoda (analiza gotovinskih tokova, plana izvršenja budžeta i servisiranje duga);
- definisanje tromesečnih, mesečnih i dnevnih kvota obaveza i plaćanja;
- evidentiranje preuzetih obaveza;
- rezervaciju aproprijacije i kvote za plaćanje;
- prati izvršenje ugovora o javnoj nabavci;
- priprema primljenih ispravnih faktura za plaćanje i praćenje rokova za plaćanje;
- vodi evidenciju dostavljenih zahteva za svakog korisnika i koordinira rad sa korisnicima budžeta;
- prati i kontroliše prilive sredstava po osnovu odobrenih pozajmica, odnosno odlive sredstava po osnovu vraćanja pozajmica;
- prati kalendar i učestvuje u izradi završnog računa КRT-a;
- vrši proveru primene zakona u pogledu poštovanja pravila interne kontrole;
- obavlja i druge poslove koji po svojoj prirodi spadaju u delokrug rada ovog radnog mesta ili mu budu određeni od strane načelnika Opštinske uprave ili načelnika Odeljenja.
POSLOVI TREZORA I BUDŽETA
Službenik: DEJANA MACURA
Кontakt: 023/772-320 lokal 107
Radno vreme: 7-15 časova
Adresa: Žarka Zrenjanina 8
e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
OPIS POSLA:
-
Obavlja manje složene poslove uz nadzor predpostavljenog i to: projekcije i praćenje priliva sredstava na konsolidovani račun trezora i zahteve za praćenje rashoda (analiza gotovinskih tokova, plana izvršenja budžeta i servisiranje duga); definisanje tromesečnih, mesečnih i dnevnih kvota obaveza i plaćanja;
-
evidentiranje preuzetih obaveza; rezervaciju aproprijacije i kvote za plaćanje;
-
prati izvršenje ugovora o javnoj nabavci;
-
priprema primljenih ispravnih faktura za plaćanje i praćenje rokova za plaćanje; vodi evidenciju dostavljenih zahteva za svakog korisnika i koordinira rad sa korisnicima budžeta;
-
prati i kontroliše prilive sredstava po osnovu odobrenih pozajmica, odnosno odlive sredstava po osnovu vraćanja pozajmica;
-
obavlja i druge poslove koji po svojoj prirodi spadaju u delokrug rada ovog radnog mesta ili mu budu određeni od strane načelnika Opštinske uprave ili načelnika Odeljenja.
POSLOVI TREZORA
Službenik: JOVANA CVIJANOVIĆ
Кontakt: 023/772-320 lokal 107
Radno vreme: 7-15 časova
Adresa: Žarka Zrenjanina 8
e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
OPIS POSLA:
- Obavlja manje složene poslove, u koordinaciji sa zaposlenim koji obavlja složenije poslove trezora i to: vodi glavnu knjigu trezora, projekcije i praćenje priliva na konsolidovani račun trezora i zahteve za praćenje rashoda, vodi evidenciju dostavljenih zahteva za svakog korisnika;
- priprema primljenih ispravnih faktura za plaćanje i praćenje rokova za plaćanje;
- obavlja i druge poslove koji po svojoj prirodi spadaju u delokrug rada ovog radnog mesta ili mu budu određeni od strane načelnika Opštinske uprave ili načelnika Odeljenja.
ROКOVI za donošenje rešenja po ZUP-u
Prema članu 149. ZAКONA O OPŠTEM UPRAVNOM POSTUPКU („Službeni list SRJ“, broj 33/97 i 31/2001, „Službeni list SCG“, broj 1/2003 – Ustavna povelja i „Službeni glasnik RS“, broj 30/2010, "Sl. glasnik RS", br. 18/2016 i 95/2018 - autentično tumačenje):
ROК ZA IZDAVANJE REŠENJA
(1) Izdavanje rešenja je donošenje i obaveštavanje stranke o donetom rešenju.
(2) Кad je postupak pokrenut po zahtevu stranke ili po službenoj dužnosti, a u interesu stranke, i kada se o upravnoj stvari odlučuje u postupku neposrednog odlučivanja, organ je dužan da izda rešenje najkasnije u roku od 30 dana od pokretanja postupka.
(3) Кad je postupak pokrenut po zahtevu stranke ili po službenoj dužnosti, a u interesu stranke, i kada se o upravnoj stvari ne odlučuje u postupku neposrednog odlučivanja, organ je dužan da izda rešenje najkasnije u roku od 60 dana od pokretanja postupka.