25.-27.avgust 2017.
25.-27.avgust 2017.
Više ...
   
Ono što je našoj opštini nedostajalo je mapa opštine Novi Bečej na Internetu
Ono što je našoj opštini nedostajalo je mapa opštine Novi Bečej na Internetu
Više ...
   
Virtuelni matičar
Virtuelni matičar
Više ...
   

Izdvajamo  


   

Facebook  

   

Foto nedelje  

Sample image
   

Bratski gradovi  

   

Korisni linkovi  

   
   

Vremenska prognoza  

   

Kursna lista  

   

Aktuelno

24.07.2017.

PRIHODI I RASHODI BUDŽETA OPŠTINE ZA PRVIH ŠEST MESECI U OKVIRU PLANIRANIH PROJEKCIJA

cool Image




Predlog Izveštaja o prihodima i rashodima budžeta opštine Novi Bečej za prvih šest meseci tekuće godine našao se petak, 21. jula, na dnevnom redu 42. sednice Opštinskog veća opštine Novi Bečej.



Prema rečima Saše Maksimovića, predsednika opštine Novi Bečej, ovaj izveštaj konstatuje da niko od korisnika sredstava iz budžeta opštine Novi Bečej nije prešao 50 posto projektovnih sredstava iz budžeta za 2017. godinu: „Nešto je lošije „punjenje“ budžeta, ali takva je situacija kakva je i mi moramo da se prilagodimo, jer koliko para imate, toliko para, naravno, i trošite, a ne trošite preko toga, što je bio slučaj u prethodnim periodima. Mi to sigurno tako nećemo raditi.“



Na 42. sednici Opštinskog veća utvrđen je i predlog Odluke o učešću opštine Novi Bečej u finansiranju izgradnje montažne kuće u cilju realizacije projekta „Unapređenje kapaciteta lokalnih servisa usluge stanovanja uz podršku u opštini Novi Bečej“, koji se sprovodi zajedno sa Domom za smeštaj duševno obolelih lica „Sveti Vasilije Ostroški - Čudotvorac“ iz Novog Bečeja. O čemu se radi, objasnio je Maksimović: „Radi se o inkluziji lica koja se trenutno nalaze u Domu „Sveti Vasilije Ostroški - Čudotvorac“, što predstavlja tendenciju Evropske unije i ka tome se ide. Znači, ne institucijalizacija tih lica, nego inkluzija u, uslovno rečeno, civilno stanovništvo. Ovo nije prvi projekat koji radimo sa Gerontološkim centrom. Saradnja se dobro pokazala, lica su se maksimalno uključila u život naselja, nikakve primedbe ni na jedan od pet projekata koje smo do sada sproveli nismo imali, nikakve pritužbe, ni sa čije strane, tako da je jasno da je projekat u potpunosti zaživeo. Ovo je nastavak tog projekta u kojem lokalna samouprava učestvuje tako što će obezbediti građevinsko zemljište za izgradnju montažne kuće, koju finansira Evropska unija, a projekat je dalje na sporvođenju Gerontološkom centru.“



Maksimović se osvrnuo na još jednu bitnu odluku, oko koje često, kako se pokazalo pretodnih godina, bude nedoumica, a tiče se plaćanja parkinga tokom trajanja manifestacije Gospojina: „Još jedna ključna odluka jeste poveravanje poslova javnog parkirališta za vreme manifestacije „Velikogospojinski dani - Gospojina 2017“, gde opet imamo raznih priča i pitanja kako će odluka biti sprovedena, odnosno da li će građani opštine Novi Bečej plaćati parking. Dakle, odgovor je ne, neće plaćati parking, kao što nisu plaćali ni prethodnih godina. Da, naravno da će parking plaćati svi ono koji budu gosti u našem mestu. On će iznositi oko 500 dinara po vozilu, što, ako sedne četvoro ili petoro u auto, to iznosi 100 dinara po osobi. Znate da ne naplaćujemo ulaznice, ali Gospojina svakako od nečega mora da se finansira. No, ono što je ključno i bitno ponoviti jeste da nijedan građanin opštine Novi Bečej ne plaća parking, niti plaća Gospojinu, sem, naravno, kroz budžet koji inače plaća.“



Članovi Opštinskog veća utvrdili su i predloge rešenja o imenovanju direktora Doma zdravlja Novi Bečej, odnosno direktora Turističke organizacije opštine Novi Bečej. Takođe, utvrđen je i predlog Rešenja o davanju saglasnosti na izveštaj o radu „Vojvodina SPA“ iz Novog Miloševa za 2016. godinu. O svemu ovome raspravljaće i odlučivati odbornici Skupštine opštine Novi Bečej najverovatnije krajem sledeće nedelje, kada bi trebalo da se održi naredna sednica Skupštine opštine.



Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
© OU Novi Bečej 2013. Sva prava zadržana.